sobota, 21 marca 2015

'Sposoby na...' cz.2 czyli co powiedziec jak spóźnisz się na lekcję.#A

Hejka!
Z tej strony Angie. Chcę wam zaproponowac pomysły na to, co masz powiedzieć jak spóźnisz się na lekcję. Może cos wybierzecie (w co wątpię XD), ale pamiętajcie, że niektóre z nich będą potraktowane raczej jako żart. Jeśli jakiś ze sposobów był chociaż raz przetestowany przez uczniów i zdał on egzamin to pojawi się przy nim znak (+). Zacznijmy:
  • Jeśli jesteś 'dojeżdżającym' możesz powiedzieć, że w autobusie było duuuużo ludzi i nie zdążyłeś się przecisnąć do drzwi. Na koniec możesz dodac jak to fatalnie się złożyło, że nigdzie nie mogłeś znaleźć woźnej, a szatnia była zamknięta...(+).
  • Jedną z najlepszych i najczęstszych wymówek jest wizyta u pielęgniarki. Możesz jeszcze dodatkowo powiedzieć nauczycielowi, że bardzooooooo źle się czujesz, a nikt z najbliższej rodziny nie może po ciebie przyjechać. Wtedy najprawdopodobniej załatwisz też sobie, że nie będzie cię pytac i da ci spokój do końca lekcji. UWAGI: dla ulepszenia efektu możesz delikatnie wysmarować twarz czymś, żeby wyglądała blado np. kredą, ale musisz zrobić to tak, aby wyglądało prawdziwie(najlepiej przed lustrem w łazience). Pamiętajcie również o tym, że jeśli podejmujecie się takiej akcji, musicie już do końca dnia w szkole (a zwłaszcza jak zbliża się do cb owy nauczyciel) zachowywać się w miarę spokojnie (tak jakby faktycznie coś wam było), bo inaczej akcja nie udana i opieprz przez nauczyciela(+).
  • Dla odważniejszych: 
N: Czemu znowu spóźniłeś się na lekcję???
U: No niestety dzwonek zadzwonił zanim wszedłem...
  • Jeśli spóźniliście się na Polish language, możecie powiedzieć, że byliście w bibliotece, a wypożyczaliście dużo książek, albo, że zaangażowaliście się w obklejanie starych książek i inne takie 'książkowe' pierdoły. Koleżanka z klasy kiedyś tak powiedziała, a polonistka jeszcze ją pochwaliła XD (+). 
  • Powiedz, że zatrzasnąłeś się w ubikacji i nikogo nie było w pobliżu...(+).
  • Jeśli w twojej okolicy jest jakiś staw itp. powiedz, że ktoś tam wpadł i wołał o pomoc, a ty go uratowałeś...Ale, żeby uwierzyła musisz byc mokry...
  • Możesz palnąć, że stado kóz cię goniło!!!
  • Powiedz, że udzielasz się jako wolontariusz w schronisku itp.
  • Udawaj, że jesteś  tak bardzo zestresowany i powiedz, że na ciebie napadli...
  • Jakiś kot utknął na drzewie i szkoda ci się go zrobiło...
Nie zapomnij, że nie każdy nauczyciel to bezduszny terminator, który tylko czeka na twoją pomyłkę! Jeśli widzisz, że nauczyciel jest fajny**(o tym można się przekonać bardzo szybko) czasem lepszym rozwiązaniem będzie powiedzieć prawdę, ale jak kto woli :D


Znalezione obrazy dla zapytania szkoła budynek gif**ale tylko wtedy


W następnej części 'Sposobów na...' zaproponujemy więcej takich wymówek, a w kolejnej napiszemy czego lepiej NIE mówic...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz